Στην εποχή μας, είναι σημαντική η λεπτομέρεια των γραφικών. Εκατοντάδες παιχνίδια ανεβάζουν τον πήχη, δημιουργώντας ρεαλιστικά περιβάλλοντα, χαρακτήρες και σενάρια. Παρ’ όλα αυτά, πολλοί αποτυγχάνουν να καταλάβουν ότι τα γραφικά δεν είναι το παν και λίγα «διαμάντια» εκεί έξω κρατάνε στην πάροδο του χρόνου. Ιδού και ένα από αυτά: “Terraria”! Ένα δισδιάστατο sandbox1 παιχνίδι αλα«μωσαϊκό» στιλ, γεμάτο δράση, περιπέτεια και αναφορές ποπ κουλτούρας! 

Πιο συγκεκριμένα, στην τωρινή του μορφή, το “Terraria” είναι ένα παιχνίδι, που φέρνει τον παίχτη σε ένα μαγικό νησί γεμάτο δέντρα, ζούγκλες, ερήμους, μυστήρια και θησαυρό. Ο παίκτης καλείται να εξερευνήσει τον κόσμο αυτό, να κτίσει χώρους εγκατάστασης για τον ίδιο και άλλα φιλικά πρόσωπα που ζουν στο νησί, ενώ ταυτόχρονα να προστατέψει εκείνον και τους γύρω του από πλάσματα που παραμονεύουν να τους κάνουν κακό! Παρ’ ότι υπάρχει ένα σύστημα προόδου, που μπορεί να ακολουθήσει, αντιμετωπίζοντας «αρχηγούς», κατασκευάζοντας ορισμένα εργαλεία κλπ, αυτό είναι καθαρά κάτι εθελοντικό. Ως sandbox παιχνίδι, υπάρχει η ελευθερία επιλογής τέτοιων πράξεων και στο ρυθμό που επιλέγει ο παίχτης!

Η πρώτη μορφή του παιχνιδιού, έκανε την εμφάνισή της στις 16 Μαΐου του 2011 από την Re-Logic για Microsoft Windows. Συγκεκριμένα, από τους: Andrew Spinks , σχεδιαστή και προγραμματιστή του παιχνιδιού, τον Finn Brice, ο οποίος μαζί με τον Spinks έκανε το γραφικό σχεδιασμό του προϊόντος, τον Jeremy Guerrette ως βοηθό παραγωγής και στη σύνθεση της μουσικής, τον Scott Lloyd Shelly. Κριτικοί του παιχνιδιού, έμειναν ευχαριστημένοι με το τότε προϊόν και αναδείχθηκε #1 στην κατηγορία του καλύτερου Indie2 παιχνιδιού της χρονιάς 2011 από την IndieDB. Έκτοτε συνεχίστηκαν οι εξελίξεις του παιχνιδιού με διορθώσεις σφαλμάτων, υποστήριξη για περισσότερους παίχτες και ατελείωτο περιεχόμενο. Τον Απρίλιο του 2020 πουλήθηκαν και επίσημα, πάνω από 30 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως! 

 Το παιχνίδι είχε μέχρι σήμερα 3 σημαντικές ενημερώσεις, με κάθε μία να προσθέτει αρκετή ποσότητα και ποιότητα στην όλη εμπειρία του τελευταίου. Το 2015 η έκδοση 1.3 έφερε κάποιες από τις ποιο σημαντικές αλλαγές, όπως “expert” κόσμοι, ένα ικανοποιητικό τέλος στην κρυφή ιστορία του νησιού με μία επική τελική μάχη, νέα όπλα, εξοπλισμούς, υλικά και οπτικές αναβαθμίσεις. Στις 16 Μαΐου του 2020 έρχεται η 4η και μάλλον τελευταία, μεγάλη αναβάθμιση του παιχνιδιού, σύμφωνα με τους προγραμματιστές του. Ήδη έχουν υπάρξει μικρά σπόιλερς από δω κι από κει, παρ’ όλα αυτά, η εκδοχή 1.4 θα περιλαμβάνει επίσημα 1056 νέα αντικείμενα, πράγμα που κάνει αυτή την ενημέρωση την μεγαλύτερη στην ιστορία του παιχνιδιού! Περισσότερες οπτικές αναβαθμίσεις (κινούμενα φύλλα, γρασίδι, κλπ.), νέοι εχθροί, όπλα, ένας ακόμη πιο δύσκολος κόσμος μέσω του καινούριου “Master mode” και πολλά άλλα, που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη!

Το “Terraria” είναι διαθέσιμο για Windows, Mac, Linux, Playstation 4, Xbox ONE, Nintendo Switch, Wii U, 3DS και στο Google Play! Ανάλογα με την κονσόλα, υπάρχουν μικρές διαφορές και προσθήκες ,όπως «αρχηγοί», όπλα, πανοπλίες, συνταγές κλπ. Η νέα έκδοση 1.4 θα είναι διαθέσιμη για PC στα ένατα γενέθλια του παιχνιδιού, 16 Μαΐου 2020, σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, όπως το Steam. ΤΡΕΞΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ !!! 

Πηγή εικόνων: Steam