Bραβείο ΕΜΜΥ απέσπασε virtual φιλμ της ελληνίδας παραγωγού Αλεξίας Κυριακοπούλου.
To Βραζιλιάνικο φιλμ εικονικής πραγματικότητας με τίτλο «The Line», σε σκηνοθεσία Ricardo Laganaro, απέσπασε βραβείο Primetime EMMY στην κατηγορία Outstanding Innovation in Interactive Programming.
Το βραβείο ΕΜΜΥ έρχεται ως επιστέγασμα μιας σειράς διακρίσεων του φιλμ, τόσο στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας το 2019 ως Best VR Experience, αλλά και άλλων διακρίσεων σε φεστιβάλ ανά τον κόσμο.
Περήφανη η ελληνίδα παραγωγός για το βραβείο ΕΜΜΥ
Η Αλεξία Κυριακοπούλου, CEO της Ελληνικής εταιρείας Wonder Immersive και παραγωγός της ΑRVORE που συμμετείχε και στην σεναριογραφία του φιλμ δήλωσε σχετικά «Το να βραβεύεται μία VR ταινία με Primetime EMMY σε κατηγορία καινοτομίας από ένα μέρος του κόσμου που δεν βλέπεις συχνά τέτοιες διακρίσεις, είναι πολύ τιμητικό και ξεπερνά κάθε μου προσδοκία. Είμαι πολύ περήφανη και συγκινημένη για την ταλαντούχα ομάδα μας στην ARVORE και τον χαρισματικό μας σκηνοθέτη Ricardo Laganaro που μαζί φτιάξαμε μία τόσο απλή, ρομαντική και νοσταλγική ιστορία που ξεχωρίζει στην σημερινή εποχή».
The Line: Η βραβευμένη με ΕΜΜΥ ταινία
Το The Line, επιτρέπει στον θεατή να «ξεκλειδώσει» έναν μαγευτικό κόσμο. Η ταινία μιλάει για τον φόβο της αλλαγής και διαδραματίζεται σε ένα μοντέλο κλίμακας της δεκαετίας του 1940 στο Σάο Πάολο και ακολουθεί τον Pedro, μια μινιατούρα κούκλα που ακολουθεί την ίδια διαδρομή και ρουτίνα κάθε ημέρα.
Στο τέλος της κάθε ημέρας αφήνει ένα λουλούδι έξω από το σπίτι της Rosa, το κορίτσι που αγαπά. Οι δυο ήρωες της ταινίας, είναι το ιδανικό ταίρι ο ένας για τον άλλο, αλλά διστακτικοί στο να σπάσουν τα περιοριστικά δεσμά, να υπερβούν τα όρια και να ζήσουν ολοκληρωτικά -όπως ακριβώς θα ήθελαν- την ιστορία αγάπης τους.
Το The Line είναι διαθέσιμο στο headset Oculus Quest και παραμένει μια από τις καλύτερες συναρπαστικές αφηγηματικές εμπειρίες που διατίθενται στην πλατφόρμα . Διαρκεί περίπου 15 λεπτά και υποστηρίζει την δυνατότητα Hand Tracking που δίνει την δυνατότητα στο θεατή να χρησιμοποιήσει τα ίδια του τα χέρια για την αλληλεπίδρασή του στον εικονικό κόσμο του «The Line», χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει χειριστήριο, γεγονός που αυξάνει στο έπακρο το immersion του θεατή.
Αναδημοσίευση: iefimerida.gr