Χάρη στην επαυξημένη πραγματικότητα, το WWF Χιλής δημιούργησε μια νέα καμπάνια, η οποία ζωντανεύει ξανά είδη που εξαφανίστηκαν.
Η περιβαλλοντική οργάνωση συνεργάστηκε με την Inbrax για την δημιουργία του Huellas de Extincion, μιας διαδραστικής ιστοσελίδας όπου οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν περισσότερα πράγματα για ζώα που εξαφανίστηκαν.
Επιπλέον διαθέτει μια λειτουργία όπου οι χρήστες μπορούν να αλληλοεπιδρούν με τα ζώα και να μάθουν περισσότερα για τις ιστορίες του πτηνού Ντόντο ή της «Νεφελώδους λεοπάρδαλης». Μόλις επιλέξουν το ζώο, παρουσιάζονται πληροφορίες για εκείνο, όπως τι έτρωγε, πώς ζούσε και το φυσικό περιβάλλον του μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.
Η καμπάνια διαθέτει επίσης κωδικούς QR για να βλέπουν οι χρήστες τα συγκεκριμένα ζώα μέσω των κινητών συσκευών τους, όπου κι αν βρίσκονται.
Το ψηφιακό μουσείο προσφέρει πληροφορίες για είδη στο χείλος της εξαφάνισης ή που έχουν ήδη εξαφανιστεί αλλά και εκπαιδευτικό υλικό για το πώς οι επόμενες γενιές μπορούν να βοηθήσουν ώστε τα εναπομείναντα ζώα να μην έχουν παρόμοια τύχη.
«Το τρέχον παγκόσμιο σενάριο εν μέσω πανδημίας μάς έκανε να επανεξετάσουμε τον τρόπο σύνδεσης με το κοινό, πώς σχετιζόμαστε μεταξύ μας και, κυρίως, πώς μελετούν τα παιδιά μας. Οπότε θέλαμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να διασκεδάσουν αλλά την ίδια στιγμή να ενημερωθούν για είδη που δεν υπάρχουν σήμερα, τα οποία μπορούμε να δούμε μόνο ψηφιακά πλέον», σχολίασε ο Πέδρο Αντολίν, καλλιτεχνικός διευθυντής της Inbrax.
Αναδημοσίευση: lifo.gr