πηγή εικόνας: viva.gr
Ο Γιάννης Κακλέας θίγει με σύγχρονο τρόπο το επικοινωνιακό χάος μεταξύ των ανθρώπων του σήμερα, όπως και τη σχέση τους με την τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, φέρνει στο προσκήνιο το ζήτημα της μαζοποίησης και της αλλοτρίωσης του χαρακτήρα μας και των προσωπικών μας αξιών, οι οποίες θυσιάζονται στο βωμό των ιδεολογιών της μάζας με σκοπό μια παράλογη υποχρεωτική ομοιομορφία.
Η μικρή σκηνή και το σκοτεινό, σχεδόν μινιμαλιστικό σκηνικό δεν εμποδίζουν τον Άρη Σερβετάλη, ως Μπεραρζέ, να λάμψει για μια ακόμα φορά σε μια πιο ώριμη φάση της καριέρας του. Άμεσος, λακωνικός, αλλά στιγμές – στιγμές αγχώδης και στα όρια του νευρικού κλονισμού, καταφέρνει να μεταδώσει με ακρίβεια την πνευματική του σύγχυση στο κοινό προσπαθώντας να παραμείνει αυτός που είναι – μόνος του σ’ ένα κόσμο, όπου όλοι έχουν «ρινοκεροποιηθεί». Σε ελάχιστα σημεία, ο χαρακτήρας του αγγίζει τα όρια του «αυτισμού», κυρίως στην εξωτερίκευση των σκέψεων του, στα οποία θα προτιμούσα τους τόνους του λίγο πιο ήπιους.
Το σκοτεινό σκηνικό φωτίζουν τρεις οθόνες – μια μεγάλη στη μέση της σκηνής και δύο μικρότερες δεξιά και αριστερά της – όπου προβάλλουν δύο είδη πλύσης του ανθρώπινου εγκεφάλου: διαφημιστικά σποτ και δελτία ειδήσεων. Το σκηνικό εμπλουτίζουν τα φωτεινά και μοντέρνα κοστούμια των ηθοποιών, της Μαρίας Καραπούλιου, που φαίνονται να είναι ειρωνικό σχόλιο για τον εκμοντερνισμό που μας επιβάλλεται. Φυσικά το ίδιο δεν ισχύει και για τον Μπεραρζέ, που είναι ατημέλητος και ντυμένος με απλά κατάμαυρα ρούχα, έτσι ώστε να υπογραμμίζεται η αποστασιοποίησή του από την τάση των γύρω του για «εκσυγχρονισμό».
Η συμπρωταγωνίστρια του, Έλλη Τρίγγου, είναι μια ανερχόμενη ηθοποιός που αν και άγουρη υποκριτικά, εκπέμπει έναν δυναμισμό παίζοντας την Νταίζη. Ωστόσο δεν υπογραμμίζει τη σημαντικότητα του ρόλου της, σε σημείο να αφήνει δευτερεύοντες ρόλους να φαίνονται «πρωταγωνιστικότεροι» από τον δικό της. Έτσι, φυσικά, ο Άρης Σερβετάλης φαίνεται να την επισκιάζει με την τόσο πετυχημένη ενσάρκωση του ρόλου του, ειδικά στην πράξη του έργου που βρίσκονται οι δύο τους επι σκηνής.
πηγή εικόνας: viva.gr
Σε γενικές γραμμές, με προσωπικές καλοδουλεμένες πινελιές χρωμάτισαν με ενδιαφέρον τους ρόλους τους οι Πάνος Παπαδόπουλος και Στέλιος Ιακωβίδης. Άρτιοι υποκριτικά υπήρξαν επίσης και οι Ροζαμαλία Κυρίου, Κωστής Μπούντας, Θάνος Μπίρκος, Αγγελική Τρομπούκη και Αναστασία Στυλιανίδη.
Μια άρτια και σύγχρονη παράσταση – τροφή για σκέψη – ενός πάντα επίκαιρου έργου που αξίζει να παρακολουθήσουμε.